Még mindig nem kaptam májat, de addig is kellett valamit enni:

 

 Hozzávalók:

  • 4 fej karalábé
  • fél fej vöröshagyma
  • 2/3 csésze rizs
  • 150 g darálthús
  • 1-2 nagy szem paradicsom
  • kukoricacsíra-olaj
  • paramamiság szerint csipetnyi só
  • kb. 100 g kemény sajt
  • majoranna,
  • bazsalikom

 

7 hónapos kortól

 

A karalébákat megpucoltam, félbevágtam, majd pároltam, én most tizenegy-két percig, de javaslom inkább a 20 perc körüli időtartamot, hogy már éppen megpuhuljon. Közben a rizst megfőztem, a hagymát pedig apróra felkockáztam. Amikor kész lettek, a karalábék belsejét kanállal kiválytam, majd a kiszedett részt apróra felkockáztam. A hagymát kevés olajon megdinszteltem, rábodtam a húst, amit fehéredésig sütöttem, majorannával és egy csipetyi sóval megszórva, majd a kockázott karablábét is megprirítottam rajta egy kicsit, és a megfőtt rizst is átforgattam vele párszor, mielőtt levettem a tűzről. Közben a fél karalábékat olajjal kikent, tűzálló tálba tettem, a fennmaradó helyekre pedig a felkarikázott paradicsomot fektettem be.  A paradicsomot megszórtam bazsalikommal, a karalábékat pedig megtöltöttem a rizses töltelékkel. Megszórtam a tálat reszelt sajttal, majd az egészet 8-10 percig sütöttem 180 fokra előmelegített sütőben. A lányom adaját az egyszerűség kedvéért úgy, ahogy volt, pépesítettem. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr801009945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása