Tessina 2009.03.26. 19:12

Tökfőzelék

 Hozzávalók:

 

a szakácsnak plusz:

  • bors
  • kb. 1 dl tejföl
  • esetleg hagyma
  • olaj

 

6 hónapos kortól.

Előkészítettem a húsgombócot, majd amíg sült, a párolóedényben feltettem a tököt a kaporral. Amikor kiolvadt és megpárolódott (kb. 12 perc volt). A lányomnak így, ahogy volt, feltálaltam, magamnak egy kis olajra dobtam a tököt (előtte disztelhetünk egy kis hagymát is benne), megsóztam, kicsit megborsoztam, majd összeforgattam a tejföllel, és a kívánt sűrűségig felhígítottam a tök főzőlevével. 

Tipp: ha van otthon joghurt a tejföl helyett, azzal kicsit nagyobbnak adhatjuk a felnőtt verziót is, csak a borsot tegyük bele később, vagy mehet helyette fehérbors.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr451027581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása