Tessina 2009.04.01. 16:20

Cukkiniragu

 Hozzávalók:

  • 1,5-2 cukkini
  • 3 nagyobb szem krumpli
  • 100-200 g csirkemell
  • 3 gerezd fokhagyma

 

a szakácsnak plusz: 

  • főzőtejszín (vagy joghurt)
  • kukoricacsíra-olaj

 

7 hónapos kortól

A cukkinit hámozás után karikákra, majd negyedekre vágtam (lehetne gyalulni is), a krumplit felszeleteltem, és a fokhagymával együtt feltettem őket főni (párolóedényben a krumplit alulra, a cukkinit a fokhagymával felülre, anélkül célszerűbb külön edényt használni). Míg készült, a húst apró csíkokra vágtam, és megfőztem. A krumpliból a saját főzővízéből pürét csináltam. A végén a lányomét kiszedtem, pépesítettem, a sajátomhoz kevés olajra rádobtam a csirkét, majd a cukkinit, megsóztam, ráöntöttem kb. 1-2 evőkanálnyi főzőtejszínt, és kész is lett. 

Tipp:: 8-10 hónapos kortól készíthetjük joghurttal is, így csak a sózáshoz kell a saját adagunkat elkülöníteni. Ebben az esetben a krumplihoz is adhatunk egy kis joghurtot, ha úgy jobban szeretjük.

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr851040010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása