Tessina 2009.06.25. 11:35

Brokkolis tészta

 Hozzávalók:

kb. 30 dkg brokkoli

30 dkg tészta (fusilli, stb.)

1,5-2 dkg sovány darálthús

2 dl joghurt (vagy 1 dl tejföl és 1 dl joghurt)

szerecsendió

fehérbors

kukoricacsíra-olaj

 

10 hónapos kortól

 

A rózsákra szedett brokkolit megpároltam, majd a húst kevés olajon megprirítottam. Rádobtam a brokkolit, majd ráöntöttem a joghurtot és a tejfölt. Sóval, szerencsendióval és fehérborssal gyorsan összefőztem. Közben megfőztem a tésztát. Minden fűszerből keveset használtam, de 1 év alatti poronty esetében érdemes a szerencsendió után kivenni egy adagot, és csak a sajátunkba tenni a többi fűszert.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr711207381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása