Tessina 2009.06.25. 11:14

Májkrém

 Hozzávalók:

100-150g csirkemáj

1 kis vagy közepes fej vöröshagyma

majoranna

kukoricacsíra-olaj

ízlés szerint joghurt

 

Só nélkül nem próbáltam, elvileg úgy 7 hónapos kortól adható lenne. Mivel egy kicsi só elég bele, "hivatalosan" egy éves kortól, de szerintem 10 hónapos kortól adható.

Nagyon kevés olajon megdiszteltem a kockákra vágott hagymát, majd kitettem a keverőtálba. Ugyanezen az olajon megpirítottam a májat, azt is a keverőtálba tettem, majd elég sok majorannával és egy picike sóval összeturmixoltam. Így kicsit nehezen kenhető lesz az állaga, de tök egyszerű és nagyon finom. Joghurttal lazíthatjuk úgy 8 hónapos kortól. 

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr501207335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása