Tessina 2009.03.31. 18:07

Retektál

 A szokásos sültsalátás módszer, ezúttal a fehérretek főszereplésével.

Hozzávalók: 

  • 1 nagy fehérrtek
  • 4 paradicsom
  • fél cukkini
  • fél padlizsán
  • kb. 100-200 csirkemell
  • rozmaring
  • bazsalikom
  • kukoricacsíra-olaj
  • 2/3 csésze rizs

 

7 hónapos kortól

 

A zöldségeket megmostam, megpucoltam, felkarikáztam, a csirkemellet pedig csíkocskákra vágtam. A rizst feltettem főni, a teflonban pedig felhevítettem kevés olajat. Először a retkeket, majd amikor már nagyon picit elkezdett pirulni a retek, a cukkinit tettem bele. Amikor már a cukkini is kezdett puhulni, jött a csirkehús. Ekkor szórtam meg rozmaringgal és bazsalikommal. Amikor a hús is szépen kifehéredett, beledobtam a padlizsánt. Azért ezt a végén, mert nagyon magába szívja az olajat, így viszont nem kap oda semmi (főleg a retekre kell vigyázni, mert könyen kesernyés lesz), ha röviddel utána a paradicsomot is rádobjuk, ami hamar ad elég levet. Pár perc után kész is. Ha kivettük a poronty adagját, még érdemes egyszer sóval átforgatni a miénket.  

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr871037899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása