Mivel holnap le kell adnom a kutatási beszámolómat, és a dagadt ruha másra hagyásának elvén inkább a főzőcskeidőből akartam lecsípni egy keveset, viszont a múlt hétről megmaradt avokádó nem szerette volna rövid úton a kukában végezni, ma összeütöttem egy gyors és egyszerű avokadókrémet.

Hozzávalók:

  • 1 avokádó
  • kevés citromlé
  • kukoricacsíraolaj
  • bazsalikom
  • kb. fél gerezd fokhagyma
  • hozzá 1 adag rizs
  • és egy kis adag csirke (a mélyhűtőből)

 

anyának plusz:

  • bors
  • kenyér (vagy tészta)

 

Az avokádót pár csepp citromlével, leheletnyi fokhagymával, bazsalikommal, egy kupaknyi olajjal pépesítettem, miközben a rizst feltettem főni. A lányom adagját kiszedtem, az enyémet megsóztam, megborsoztam. Én most sima kenyérre kentem, bár piritóssal talán népszerűbb. De szerintem még tésztaszósznak is elmegy. A lányomét rizzsel tálaltam, viszont ez most nem ízlett neki, pedig a múltkori hasonló ízvilágú kaját betömte. Arra gondoltam, hogy talán egy kicsit keserű neki, ezért egy fél kávéskanál gyümölcscukorral megszórtam (ez náluk mindig van itthon, egy cukorbeteg férj okán). Tanúsíthatom, hogy édesen is finom, és így legalább ő is evett még belőle, nem veszett kárba:) Megrögzött cukorellenesek helyettesíthetik pár karikányi pépesített bannánnal, hasonó hatással.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr97939026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása