Tessina 2009.06.25. 11:28

Hideg uborkaleves

 Ezt a levest pár hete "főztem", amikor még nyár volt:)

Hozzávalók:

1-2 kígyóuborka, mérettől függően

2-3 dl joghurt

fehérbors

esetleg kapor

feltétnek esetleg sajt vagy pirított zsemlekockák

 

8 hónapos kortól sajttal, 10 hónapos kortól zsemlekockákkal.

Én csak felkockáztam az uborkát, ráöntöttem a joghurtot, összeturmixoltam, majd kevés fehérborssal és sóval befűszereztem. Nézegettem recepteket, és a legtöbb helyen a hasonló leveseket kaporral ajánlották. Nekem sajnos nem volt itthon, de tényleg jót tett volna neki. 1 év alatti gyereknek az uborkát előzöleg pároljuk meg, és csak a sajátunkat fűszerezzük. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr631207364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása