Hozzávalók: (nagy adaghoz)

200-300 g darálthús

400 g kukorica (csak a szemek) - az egytálhoz, raguként szerintem jobb ugyanezekkel a hozzávalókkal, de kukorica nélkül

4-6 paradicsom

1-2 fej vöröshagyma

fahéj

szerecsendió

kukoricacsíra-olaj

nagyobb gyereknek csak sóból és paradicsomsűrítményből álló paradicsompüré is mehet bele 1-2 evőkanál

 

7 hónapos kortól kukorica nélkül, kukoricával 10 hónapos kor vagy 1 éves kor után ajánlott, mert allergiát okozhat

 

A felkockázott hagymát kevés kukoricacsíraolajon megdiszteltem, majd rádobtam a húst is. Amikor a hús már közel elkészült, megfűszereztem kevés szercsendióval, sok fahéjjal, és én sóztam is (1 év alatti esetében jobb, ha a végén, az ő adagja kivétele után sózzuk csak a sajátunkat). Hozzáadtam a kukoricát és a héj nélküli, felkockázott paradicsomot. Amikor kicsi levet eresztettek a zöldségek, hozzáöntöttem még úgy fél dl vizet. Miután felforrt, még pár perc alatt összefőztem, és kész is lett. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr301110512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása