Hozzávalók:

  • 400 zöldbab
  • 2 fej hagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 2 szem krumpli
  • ízlés szerint 100-200g csirkemell 
  • kukoricacsíra-olaj
  • tárkony
  • petrezselyem
  • citromlé
  • ízlés szerint joghurt

 

Az olajat felhevítettem, a kokckákra vágott hagymát emgdiszteltem rajta, majd rádobtam a kis csíkokra vágott csirkét. Amikor fehér lett, megfűszereztem a petrezselyemmel és a tárkonnyal, rádobtam a karikákra vágott fokhagymát is, majd pár másodperc múlva a zöldbabot és a krumplit. Felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje, összeforraltam, majd hagytam még úgy 8 percet főni. A végén még csöpögtettem bele pár csepp citromlevet (a maradékból finom limonádét csinéltam magamnak az ebédhez), majd miután kivettem a poronyt részét, sóval még összefőztem kicsit. Én most nem tettem bele semmi mást, de adhatunk hozzá egy kis joghurtot is. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr221054558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása