Tessina 2009.06.25. 11:45

Padlizsán májjal

 Hozzávalók:

1 padlizsán

100-150 g csirkemáj

1-2 gerezd fokhagyma

majoranna

kukoricacsíra-olaj

2/3 csésze rizs

 

7 hónapos kortól.

 

A padlizsánt meghámoztam és apró kockákra vágtam. A májat megtisztítottam és szintén kockákra vágtam. A rizst feltettem főni, a májat pedig kevés olajon megpirítottam majorannával, majd később, kb. 1 perccel a padlizsán előtt, hozzáadtam a zúzott fokhagymát is. Amikor úgy kb. félúton járt a pirulásban, hozzáadtam a padlizsánkockákat. A padlizsán nagyon hamar felszívja az olajat, ezért innentől kedve érdemes folyamatosan kevergetni, vagy egy másik edényben elő is párolhatjuk, hogy éppen csak össze kelljen sütni az ízeket. A végén a sajátunkat sóval is forgassuk át.

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr601207401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása