8 hónapos kortól

 Hozzávalók:

  • 2 sárgarépa
  • 1 fehérrépa
  • 1 nagyobb krumpli
  • 1 vöröshagyma
  • kis darab zeller (50-100 g)
  • 750g karfiol
  • 1 marék tojásmentes tészta
  • 1 db csirkemell
  • kukoricacsíra-olaj
  • lestyán
  • petrezselyem
  • fehérbors
  • szerecsendió

 

a szakácsnak plusz:

  • tejföl

 

A karfiolt rózsákra szedtem, a többi zöldséget apró kockákra vagy karikákra daraboltam, a csirkemellet kockákra vágtam. A fazék aljában az olajat felhevítettem, majd a hagymát és a csirkehúzt rádobtam. Amikor a hagyma megdisztelődött, a csirkehús pedig éppen kifehéredett, kevergetve rádobtam a többi zöldséget is. Pár perc múlva felöntöttem az egészet annyi vízzel, ami alig volt több, mint ami ellepte (én sűrűn szeretem, de lehet bele több vizet is tennni), és befűszereztem kb. egy maréknyi petrezselyemmel, kicsit kevesebb lestyánnal, kb 1 mokkáskanál fehérborssal és fél mokkáskanál szerecsendióval. Én ebben a fázisban sóztam is, de egy évesnél kisebb gyerekkel jó, ha csak az ő adaját kivéve forraljuk össze egyszer sóval. Az első forrás után beledobtam a tésztát, és addig főztem az egészet, míg a tészta kész nem lett benne. A lányomét kivettem és pépesítettem, de nem kellett volna, mert mindenáron ragaszkodott az egész zöldségekhez:) A sajátomat kivettem tányérba, és tejfölt adtam hozzá.

Szólj hozzá!

Címkék: 8 hó

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr81065377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása