Hát az úgy volt, hogy volt még otthon 4 db narancs, amit valahogy nem akaródzott megennünk... de jó lett:)

 

Hozzávalók:

  • 4 db narancs
  • 3 dl rizs (kicsit több, mint 1 csésze) rizs
  • 1-2 csirkemell
  • csipetnyi só
  • gyömbér
  • szerecsendió
  • fahéj
  • a narancstól függően max. 1 evőkanál gyümölcscukor (ha édes narancs, fölöslegesen ne tegyünk bele)
  • kukoricacsíra-olaj
  • TIPP: így utólag szerintem jót tett volna még neki egy kicsike szegfűszeg

 

7 hónapos kortól, ha bírja a ded a narancsot. Főételnek és uzsonnára is adható.

A felhevített olajra rádobtam a felkockázott csirkemellett, majd amikor már elkezdett fehéredni, hozzáadtam a szintén kockákra vágott narancsot is. Amikor kicsit levet eresztett már a narancs, hozzáadtam a jól megmosott rizst is, és kipótoltam a rizshez szükséges mennyiségű vízzel (kb. másfélszer lepte el a cuccot). Megfűszereztem egy kevés gyömbérrel és szerecsendióval, a fahéjat viszont nem sajnáltam. Amikor a rizs puhára főtt benne, tálaltam is. 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr171078407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása