Igazából az alapötelet az egyik bébiétel adta, ami nekem is bejött:), ez alapján akartam roston sült csirkemellet csinálni köményes paradicsomszósszal és krumplipürével a "nagy"lányomnak, de az utóbbi pár napban következetesen kiköpte a csirkemellet, ha nem pépesítve kapta a kajában, így ez lett belőle:

Hozzávalók:

  • 4-6 szem paradicsom
  • kb. 150-200 g sovány darált sertéshús
  • 1-2 vöröshagyma
  • őrölt kömény
  • fehérbors
  • kukoricacsíra-olaj

 

A püréhez:

  • 3-4 szem krumpli
  • esetleg 3 evőkanál joghurt
  • csipetnyi só

 

10 hónapos kortól.

A krumplit meghámoztam, feltettem főni, közben a paradicsomot felkockáztam, a hagymát apróra vágtam. Az olajon a hagymát kicsit megdiszteltem, rádobtam a húst, majd amikor picit már megpirult, a paradicsomokat is. Ekkor fűszereztem sok köménnyel, kevés fehérborssal és sóval (1 év alatt ezt hagyhatjuk a végére), kevés vizet öntöttem hozzá, míg megfőtt. 

A krumplit pürésítettem, kicsit megsóztam (1 év alatt ezt se kell), a joghurttal krémesítettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr361078437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása