Még mindig nem máj, de finom:)

 

Hozzávalók:

20-30 dkg csirkemell

60-70 dkg szilva

3-4 szem krumpli

fél banán

2 gerezd fokhagyma

kukoricacsíra-olaj

5-6 egész szegfűszeg

fél mokkáskanál gyömbér

egy csipetnyi szerecsendió

csipetnyi só

 

7 hónapos kortól adható, szorulásos esetekben még jót is tehet:)

 

A krumplit meghámoztam, felszeleteltem, majd feltettem párolódni. Közben a szilvát is megmostam, meghámoztam, kis kokckákra vágtam, a banánt karikákra, a fokhagymát negyedekbe vágtam, a csirkemellett pedig nagyobb darab csíkokra vágtam.

Kevés, felhevített olajon pirítani kezdtem a csirkemellett, majd amikor már mindenütt fehér volt, beledobtam a banánt és a fokhagymát, s azokat is pirítottam egy nagyon keveset. Amikor éppenhogy elkezdtek barnulni, rádobtam az egészre a szilvát, és aláöntöttem kb. 1 dl vizet. Beleszórtam a szegfűszeget, a gyömbért és a szerecsendiót, majd kb. 10-15 percen keresztül, időnként megkevere, hagytam párolódni. Amikor levettem a tűzről, kiszedtem belőle a húsokat, a maradékot pedig botmixerrel trutymósítottam. Az én adagomat kicsit megsóztam, a húsra és krumplira öntöttem, a lányomét tovább pépesítettem az említett hozzávalókkal. (A lányom kb. 500 g kajájába került kb. 150 g krumpli, 80 g hús, a többi a szósz.)

 

Szólj hozzá!

Címkék: 7 hó

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr711022243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása