Tessina 2009.03.09. 12:05

Körtés csirke

Hozzávalók:

 

  • 1/2 kg  (inkább kicsit több) körte
  • 1-2, kb. 200 g-os csirkemell
  • 2/3 csésze rizs vagy 3-4 szem krumpli
  • kukoricacsíra-olaj
  • kakukkfű
  • zsálya
  • rozmaring
  • ízlés szerint só

 

6, illetve 7 hónapos kortól nyugodtan adható, amikor már adunk húst és zöldfűszereket. Főétkezésnek és uzsonnának is szuper, de ha a gyümölcsök felfújják a dedet, érdemes csak egyszer adni egy nap.

 

A körtét és a csirkemellet alapos mosás után egyforma kockákra vágva egy kicsi, olajjal kikent sütőbe halmoztam, összekevertem kakukkfűvel, zsályával, rozmaringgal. Ízlés szerint mehet bele só, és a krumpli felkockázva, ha azt választottuk köretnek. A sütőt közben előmelegítettem 160 fokra, a tálat lefedtem alufóliával, közben pedig feltettem a barnarizst főni. Kb. 20 perc alatt kész lett mindkettő. A poronty adagja ízlés szerint pépesíthető, de M.-nek már csak a körtét törtem tessék-lássék össze, a csirkét is elcsócsálja apró falatkákban. A sajátomat én utólag sóztam meg egy kicsit inkább, mert a bige amúgyis egész hétvégén eleve sózott bébikajákat kapott. 

 

Forrás: http://mindmegette.hu/index.php?apps=recept&recept=11710

 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr92991093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása