Tessina 2009.03.02. 13:13

Cukkinis ragu

 Hozzávalók:

  • 3 kisebb cukkini (kb 350 g)
  • 1 nagy paradicsom (kb. 150 g)
  • 1 közepes fej vöröshagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • kb. 180 g darálthús (sovány sertés vagy baromfi, én sertéscombból csináltam)
  • kakukkfű
  • kevés koriander
  • 2/3 csésze rizs vagy ízlés szerinti tészta

anyának plusz:

  • ízlés szerint bors

 

Amíg a húst kiolvasztottam, a hagymát felkockáztam, a fokhagymát felaprítottam, a cukkinit vékony félkörökre vágtam, a paradicsomon pedig keresztvágást ejtettem, leforráztam, lehúztam a bőrét, majd felkockáztam. Serpenyőben kevés kukoricaolajat felhevítettem, közben feltettem a barnarizst főni. Az olajon a hagymát kicsit megdiszteltem, majd rádobtam a húst, amit megfűszereztem a fokhagymával, sok kakukkfűvel, és 8-10 szem korianderrel. Amikor a hús megpirult, ráöntöttem a cukkinit, összeforgattam, és hagytam az egészet egyben pirulni egy kicsit, majd rádobtam a paradicsomot is, így is pirítottam egy kicsit, végül pedig leljebb vettem a lángot, és lefedve pároltam tovább. Amikor elkészült a rizs, azt is beleforgattam, de a ragut tészta tetejére halmozva is tálalhatjuk. A lányomét turixoltam, a maradékot enyhén megsózva fogyasztottam. 

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr100975232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása