Hozzávalók:

  • fél kínai kel,
  • egy fej vöröshagyma,
  • kukoricacsíraolaj,
  • kb. fél csésze rizs,
  • szerecsendió,
  • só, esetleg bors anyának:)

A kínai kel k-betűs, azaz elvileg puffaszthat, plusz a szerencsidó nem annyira züldfűszer, ezért inkább 8 hónapos kortól ajálom.

A kínai kelt megpároltam kis vízben, majd egészen kevés kukoricacsíraolajon megdiszteltem a kockákra vágott hagymát. Rádobtam a kínai kelt is, amikor pedig már szépen megdisztelődött, rádobtam a rizst is. Amikor már picit megüvegesedett a rizs, kevés szerecsendióval megszórtam, és felöntöttem annyi vízzel, hogy legalább duplán ellepje az katyvaszt, és addig főztem az egészet, amíg elfőtt róla a víz/megpuhult a rizs is. Ezután a kiscsajét kivettem és összebotmixereztem (még csak 4 foga van:)), az enyémet pedig enyhén megsóztam, de szerintem simán elfogadott volna még egy kis borsot is.


A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr19911228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása