Hozzávalók:

  • 2 szép szelet mélyhűtött, szálakmentes tengeri halfilé (lehet panírozott)
  • 3-4 közepes paradicsom
  • 1 nem csípős paprika
  • bazsalikom
  • oregano
  • 3 evőkanál bio gabonapehely
  • kukoricacsíra-olaj a dednek
  • olívaolaj anyának

6-7 hónapos kortól

 

Saláta:

A zöldségeket felkockáztam, a gyerekét a biztonság kedvéért megpároltam, az enyémet nyersen hagytam, majd mindkettőnkét megszórtam bazsalikomal, oregánóval. Az övéhez 70 ml forralt vízben megfőztem a gabonpelyhet, összekevertem a párolt zöldséggel, hozzáadtam a fél kupaknyi kukoricacsíra-olajat, majd botmixerrel széttrancsíroztam. A sajátomat leöntöttem olívaolajjal.

 

A halat

olajban kisütöttem, amit aztán papírtörlővel leitattam róla, majd a gyereknek egy fél szeletet (imádja a halat:)) megfosztottam a bundájától. Villával kicsit összetörve, majd minden falatott szálkaparából kifolyólag ötször átvizsgálva adtam oda neki. A többit jóízűen, panírostul zabáltam fel sajátszájúlag.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr15911280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása