Hozzávalók:

  • kb. 300 g szálkementes tengeri hal, szeletelve
  • 500 g wok mix zöldség (lehet bármilyen 3-4 féle zöldség, de lehet, hogy az másféle fűszerezést kíván, mint amilyennel én készítettem)
  • oregano
  • rozmaring
  • 1 nagy paradicsom
  • 1 paprika (nem csípős)
  • 3 evőkanál joghurt
  • ízlés és hozzátáplálásról alkotott elképzelések szerint só (nekem nem hiányzott bele a végén)
  • kukoricacsíra-olaj

 

A joghurt miatt 8 hónapos kortól ajánlom (illetve a felhasznált zöldségek függvényében).

A fagyasztott zöldséget és a halat mikróban kicsit megolvasztottam, közben a paradicsomon keresztvágást ejtettem, leforráztam, a héját lehúztam, majd a paprikával együtt felkockáztam. Botmixxerrel összeturmixoltam őket, majd belekvertem a joghurtot, sok rozmaringot és egy kis oregánót. A sütőt bekapcsoltam, 180 fokra előmelegítettem. Egy tűzálló tálat kikentem, a zöldség nagyobbik részét beleterítettem, majd öntöttem rá az öntetből. Erre a rétegre fektettem a 2 nagy szelet halat, ezeket is meglocsoltam, majd ráterítettem a maradék zöldésget a maradék öntettel. Kb. 25-30 perc alatt jól összeértek az ízek, a hal és a zöldségek nagyon jók lettek így, az öntetből szerintem legközelebb kihagyom a paprikát vagy inkább 2 paradicsomot teszek bele, mert amúgy nem a kedvenc zöldségem, csak kísérletező kedvemben voltam, de aki szereti, annak szerintem ízleni fog így. A lányomnak most csak a zöldségadagját turixoltam, mert a hal jó puha, szereti megrágcsálni mind a 4 fogával.:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babamamakaja.blog.hu/api/trackback/id/tr48971639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása